מנטורינג לשדרת הניהול באירגון

במציאות התחרותית של חיינו העסקיים, חברות רבות מנסות לפתח יתרון יחסי ולהפוך למובילות בתחומן. כדי להגיע לכך, עליהן לפתח את שדרת הניהול שלהן בכל הדרגים.

אולם הבעיה המרכזית היא שמנהלים נבחרים עפ"י יכולותיהם המקצועיות ולא הניהוליות. אימון אישי וקבוצתי בתוך אירגונים מאפשר ללמד, לאמן ולתרגל מנהלים להיות מובילים ופורצי דרך באירגונם.

אימון  אפקטיבי הוא אימון המשנה הרגלים, דפוסי עבודה והתנהגויות שהם בגדר טייס אוטומטי. הטרנספורמציה- מאפשרת למידה והקשבה ולהתנהל ממקום אחר, חדש. המהווה בסיס לפריצות דרך משמעותיות, מגביר את המוטיבציות, מייצר דלק, התחדשות ואופק חדש לאדם שעובר את התהליך ובטח לארגון שנהנה מהתוצאה.

 טרם כניסתי לתהליך אימון אישי/מנטורינג לתוך ארגון. אני בוחנת את המטרות הערכים והחזון של הארגון. במטרה לגייס את המאומן לדרך ולעשות התאמה ויישור כוונות. שהנחת העבודה היא שחוזקו של הארגון נקבע מעוצמתם של מנהליו – מוביליו.  ארגונים יכולים לקדם את עצמם באמצעות הכשרת מנהליהם הבכירים במסלול פיתוח אישי

אני ממליצה בנוסף לכל אירגון לקיים בנוסף סדנאות משותפות לעובדים מנהלים בעלי אינטרסים זהים. התהליך הקבוצתי מסייע לקדם מטרות על קבוצתיות. 

נעים מאוד אני ורד שני בטש, ממקימי  'הבצפר'  של חברות הפרסוםאותו ניהלתי במשך 11 שנים

16 שנים שאני מובילה את  שוק הלימודים, ההרצאות, ההכשרות והאימון האישי, של מאות אנשי מקצוע בענף השיווק והפרסום. 

בוגרת מנהל עסקים, עוסקת ב"חכמת בני האדם״. חוקרת מזה  שנים את דור ה – מילניאלס, באקדמיה  ובהכוונה אישית.

ב-  2002  הצטרפתי  להקים את 'הבצפר' בית הספר של חברות הפרסום, אותו ניהלתי במשך 11 שנים.  ב-2010 הקמתי את השלוחה החרדית בבני ברק- מהלך שזכה ב-Effie World Wide

 אחראית על הובלת חדירת מוצרי הצריכה של  SHARP,  לשוק הישראלי- ועל קמפיין  המיתולוגי: "זה שארפ זה לא."

ניהלתי  את השיווק של בית החולים "בלינסון"  מרכז רפואי רבין.  בו מיסדתי  פרויקט הקמת מרכז לתכנון לידה, שזכה בפרסים בינלאומיים.

עוסקת בהכשרות ובהשבחת כוח אדם, מרצה באקדמיה ומאמנת אישית, עם ניסיון של אלפי שעות אימון.

מוסמכת בשיטות אימון מגוונות: 
  • אימון למנהלים DALE CARNEGIE
  •  COACHING ACADEMY
  • NLP–  Neuro Linguistic Programming
  • THETA-HEALING
  • אימון באמצעות אומנות  CTA –  COACHING 
  • ACCESS CONSCIOUSNESS
  • ACCESS BARS

 

שילוב העולם העסקי, עם העולם הרוחני והאימוני מאפשר לי כמאמנת ומכוונת לראות את התמונה הגדולה, ללמוד ולהבין יחד איתכם, מה חסר כדי שפריצת הדרך תוכל להתממש. לעזור ולכוון בדרך מקורית המשלבת מצד אחד מתודות מקצועיות מגוונות, ומהצד השני ניסיון אישי, וזאת כדי לגבות את החלומות והיעדים של המנהל ושל האירגון בדרך משמעותית ומעצימה.   

ככה זה כשרואים את התמונה הגדולה. מבינים מה חסר כדי להגיע למטרה

נעים מאוד אני ורד שני  בטש מומחית בשיווק, פרסום מיתוג, אלופה בפיצוח ובניית קונספטים, מפיקה, יוצרת, מומחית באנשים, מנטורית קואצ'רית מאמנת קראו לזה איך שתרצו, העיקר שהגעתם ליעד.

מבטיחה להיות המצפן לדרך שלכם

youtube-u2140google-u2142linkedin-u2138facebook-u2136
 

© ורד שני בטש

נעים מאוד אני ורד שני  בטש מומחית בשיווק, פרסום מיתוג, אלופה בפיצוח ובניית קונספטים, מפיקה, יוצרת, מומחית באנשים, מנטורית קואצ'רית מאמנת קראו לזה איך שתרצו, העיקר שהגעתם ליעד.

מבטיחה להיות המצפן לדרך שלכם

youtube-u2140google-u2142linkedin-u2138facebook-u2136

© ורד שני בטש