כל דבר ראוי לוקח זמן, אנרגיה ומחויבות:
מערכות היחסים, צמיחה אישית,
בטח הקריירה, בטח ובטח אם זה עסק פרטי:
בניית קהל, מוצר מנצח, גלגול תכנית שיווק אפקטיבית –
כל זה דורש תכנון, הוצאה לפועל, מאמץ, כסף וזמן זמן ועוד זמן.
אוף כמה זמן
אבל לפעמים גם כשעושים הכל ועובדים לפי הספרים
וכל השיטות ומחויבים 100%
התוצאות מתמהמהות או שהם לא בכיוון שיעדנו אותם.
והשאלה שמתחילה להציק שהיא שאלה מצוינת
האם להישאר ולהכפיל את המחויבות שלנו –
או לחתוך את ההפסדים ולהמשיך הלאה?
התשובה כאן היא קריטית,
לא תמיד ברורה וזה הכי מפחיד ומטלטל להתחיל לגלגל אותה.
כי היחסים עם האם האם האם הם גדולים
אם לא גילינו מספיק סבלנות…ואם אנחנו רגע לפני המפץ הגדול?
ומה אם אנחנו מבזבזים את הזמן שלנו והאובליגו בבנק עומד להסתיים
ואיך נרגיש אם ננטוש הכל עכשיו? כישלון?
ואיך משתיקים את כל אלו שמבקשים מאתנו לצרוח את החלומות שלנו?
אם אתם קרועים במקום הזה? אז אני אנסה לעזור עם לשאול שאלות מכוונות:)
והפעם חובה לענות על מנת לעזור למצוא את התשובה הטובה ביותר שהיא שלך.
השאלות הן חיוניות גם לפני שנתחיל משהו חדש. אפשרי לכתוב ושמור בעתיד זה יחסוך זמן, כסף וכאב לב
1. מה בדיוק אנחנו מבקשים ליצור? מה אנחנו מתכוונים לעשות אחרת?
מה בעסק הזה אפשרי שלא אפשרי במקום אחר? הצלחה בעסקים משחקת משחק של מספרים, חשוב שנדע לכמת מה זה חלש, טוב, מצוין, יוצא מן הכלל.
(לא תמונה לא חזון – זה אני מניחה שכבר יש- משפט מחץ אחד!)
2. למה אני עושה את מה שאני עושה? איזה אדם/ארגון אני באמצעות
העסק הזה?
האם זה משהו שמבטא כישרון, הנאה, ניסיון, האם הייתי עושה את זה גם בחינם?
למה אני רודפ/ת אחרי המטרה הזו? למה זה חשוב לי? המשיכו לשאול כדי לקבל את התשובה האמיתית. (רק אז לעבור הלאה בלי קיצורים זה מספיק חשוב)
3. אלו התנהגויות אמונות אני מביא לתוך העסק שמונעות את צמיחתו או אלו התנהגויות ואמונות שאני מביא לעסק שיגרמו לצמיחתו ? האם הסביבה שבה העסק מתקיים נכונה עבורי? עבור העסק עצמו? האם שווה לשקול הכנסה של יועץ? שותף? או נקודת מבט חדשה?
4. מה מחיר ההזדמנות להישאר במגרש הספציפי הזה, איזה משאבים חסרים לכם? כשאתם בוחרים להגיד כן למשהו אחד אתם אומרים לא למשהו אחר, האם שווה לבחון מהו הדבר האחר?
אחרי כל אלו: כל החלטה כם על פרישה היא הופכת למושכלת ולא תרגיש לכם שהיא ממקום חולשה אלא ההיפך!
וגם אם החלטתם על פרישה עכשיו לא מוותרים על עצמכם. אלא חוזרים לשאלה 2 ועל בסיס התשובות הכל כך חשובות והעמוקות שנתתם, תבחנו איפה תקבלו את אותו ערך, לכישרון ולהנאה במקום אחר, במגרש אחר, באותו מגרש עם חיבורים חדשים?
מוקדש לאנשים יקרים לי. שמחפשים את דרכם הכל כך חשובה ומשמעותית עבורם
כי הכי חשוב לחיות חיים שאוהבים
נעים מאוד אני ורד שני בטש מומחית בשיווק, פרסום מיתוג, אלופה בפיצוח ובניית קונספטים, מפיקה, יוצרת, מומחית באנשים, מנטורית קואצ'רית מאמנת קראו לזה איך שתרצו, העיקר שהגעתם ליעד.
מבטיחה להיות המצפן לדרך שלכם
נעים מאוד אני ורד שני בטש מומחית בשיווק, פרסום מיתוג, אלופה בפיצוח ובניית קונספטים, מפיקה, יוצרת, מומחית באנשים, מנטורית קואצ'רית מאמנת קראו לזה איך שתרצו, העיקר שהגעתם ליעד.
מבטיחה להיות המצפן לדרך שלכם
© ורד שני בטש