לגדל כוכבים בארגון
השקעה הכי מניבה שלך
כולנו עדים לקרקס שמתנהל בכל הנוגע למיתוג מעסיק וסביב המאמץ שמושקע בגיוס ושימור טאלנטים.
האם פופקורן בחמש, מסיבות חברה, תלושים לעיסוי, פדיקור וקשקושים פנקניים בעצם מטשטשים את המהות של מה שהם המנהלים שלכם ואתם שמבקשים להשיג .
האם זה מה שמאפשר התפתחות אישית או מקצועית? האם זה מה שנותן תחושת משמעות?
זו בהחלט טקטיקה טובה להרמת המורל, אבל אלו מהלכים רגעיים שלא מחזיקים מעמד לאורך זמן.
כשמדובר בניהול הקריירה של אנשים בעלי מיינדסט של גיים צ'ינג'ריים, צריך משהו אחר.
הם מבקשים לחוות מסוגלות, הצלחות, ידיעה שיש להם אופק, הם זקוקים לכלים שיעזרו להם לנהל את המשאב שהם ולהקשבה הוליסטית בכל הנוגע לניהול הכמיהות המקצועיות הפרסונליות שלהם..
במציאות התחרותית של חיינו העסקיים,
חברות רבות מנסות לפתח יתרון יחסי ולהפוך למובילות בתחומן. היתרון של ארגון טמון לא רק באיכות המוצר, הרעיון או השירות, אלא באיכות כוח האדם ויכולת הניהול שלו. בדרך להצלחה יש לנהל מהלכים מורכבים, אנשים ואופרציות- בזמן אמת.
וברגעי האמת מתגלים חוסרים – שלא תמיד יש דרך לגשר עליהם, ללא הכוונה תוך כדי תנועה, וכך רבים מוצאים את עצמם נוהגים בצורה אימפולסיבית, ריאקטיבית, לא מאוזנת, לא יצירתית ולא מתוכננת.
מסתבר שכישורים אישיים לא מספיקים לנווט את הקריירה של האדם בתוך ארגון.
כדי שזה יקרה, יש לסייע על ידי תכנית ליווי אישית שבה מתבוננים ומקבלים נקודות מבט נוספות על המהלכים שלהם, על מנת לחדד, להרגיע, לנתב, לתכנן – הכוונה מקצועית אישית מאפשרת להסתכל על המפה – ולדעת לבחור צעדים שיש בכוחם לחולל מהפיכה.
אם הארגון שלך מתפתח
סביר שהוא מבקש מנהלים עם כישורים
לפריצות דרך
אשמח להיפגש לשיחה כנה –
שבה ניתן הזדמנות למנהלים שלך להיות במיטבם
ולייצר סיסטם שעובד והופך להיות ההצלחה שלך
'מתפקיד של כל ארגון להרחיב ולהגמיש את אותו פוטנציאל של מנהליו במטרה להביאם להיות במיטבם בסביבת העבודה מתוך רגישות והכרה עמוקה של הקשיים איתם הם מתמודדים'
היי אני ורד שני בטש
- עוסקת בייעוץ והטמעת ניהול ערכי המבוסס כישורים בתוך ולתוך ארגונים.
- מרצה בכירה באקדמיה ובארגונים: בתחומי קריירה, שיווק, פרסום, מיתוג, אסטרטגיה וניהול.
- ממקימי 'הבצפר' של חברות הפרסום, מנכ"לית 11 שנים.
- הקמת השלוחה החרדית בבני ברק- שזכה ב-
Effie World Wide
- מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה של SHARP, אחראית על קמפיין המיתולוגי:
"זה שארפ זה לא"
- מנהלת מחלקת השיווק של בית החולים "בלינסון" מרכז רפואי רבין. מיסוד פרויקט "רואים את הנולד" מרכז לתכנון לידה שזכה בפרסים בינלאומיים.
- עוסקת בייעוץ והטמעת ניהול ערכי המבוסס כישורים בתוך ולתוך ארגונים.
- מרצה בכירה באקדמיה ובארגונים: בתחומי קריירה, שיווק, פרסום, מיתוג, אסטרטגיה וניהול.
- ממקימי 'הבצפר' של חברות הפרסום, מנכ"לית 11 שנים.
- הקמת השלוחה החרדית בבני ברק- שזכה ב-
Effie World Wide
- מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה של SHARP, אחראית על קמפיין המיתולוגי:
"זה שארפ זה לא"
- מנהלת מחלקת השיווק של בית החולים "בלינסון" מרכז רפואי רבין. מיסוד פרויקט "רואים את הנולד" מרכז לתכנון לידה שזכה בפרסים בינלאומיים.
רבים מהמנהלים המגיעים לקבל הכוונה, מבקשים יותר ערך יותר נוכחות יותר בטחון אישי ויותר תחושת מסוגלות.
יש שחלקם אפילו עובדים אצלך או אתך. כשההצעה להכוונה וליווי מגיעה מתוך הארגון, יש בה סיכוי לעלות לא רק את הביצועים אלא גם את רמת הלויאליות שלהם.
אם קראת עד כאן- שווה שנפגש
רבים מהמנהלים המגיעים לקבל הכוונה, מבקשים יותר ערך יותר נוכחות יותר בטחון אישי ויותר תחושת מסוגלות.
יש שחלקם אפילו עובדים אצלך או איתך. כשההצעה להכוונה וליווי מגיעה מתוך הארגון, יש בה סיכוי לעלות לא רק את הביצועים אלא גם את רמת הלויאליות שלהם.
אם קראת עד כאן- שווה שנפגש
© ורד שני בטש