הטאלנט שאת/ה

ב- 2019-יש יותר אנשים שחיים על פני כדור הארץ  מאי פעם

(7.5 מיליארד) כשכל אחד רוצה להיות טאלנט / מותג

בעומס תקשורתי ובעידן של בני האדם וטכנולוגיות

 חשוב להפוך מאנשים טקטיים לאנשים מרגשים, 

 אנשים מובחנים לייצר בידול אישי.

מותג הוא אוסף האסוציאציות, אמונות, דעות ורצונות- שיוצרים זהות מובחנת למוצר.

ממש כמו שליבת מותג משקפת רעיון מרכזי,

כך ליבת כל אדם מייצגת את תפיסת עולמו.

כדי להיות "טאלנט" חשוב ורצוי לעשות שימוש בנקודות מגע חושיות 

שישקפו את מי שאת/ה ביחס לאחרים.

ככל שתלמד/י לעשות שימוש בכלים הטבעיים לך

כך הערך האישי שלך בענייך ובעיני הסביבה אותה את מבקשת ל"כבוש" יעלה.

אז אם אתם מותג? מה הקול שלכם? איפה הוא נישמע? איך אתם נראים?

איזו חוויה חושית אתם מייצרים בנוכחות שלכם?

הרצאה חד פעמית או סדנא, שתחדד את החושים פנימה והחוצה

ל DNA מובחן משלכם

מתאים לכנסים, ליזמים, פרילנסרים, ספקים ועוד

נעים מאוד, אני ורד שני בטש, מובילה את שוק הלימודים, ההרצאות וההכשרות באקדמיה, ליזמים, לעסקים ולארגונים מומחית לפרסום, שיווק, יצירתיות, אסטרטגיה, העצמה ופתוח כישורי קריירה. ממקימי 'הבצפר'  אותו ניהלתי 11 שנים.

יוצרת שיטת אימון חשיבה להגמשת התודעה בשם:  "beyond senses"

מבטיחה להיות המצפן לדרך

youtube-u2140 google-u2142 linkedin-u2138 facebook-u2136
 

© ורד שני בטש

נעים מאוד אני ורד שני  בטש מומחית בשיווק, פרסום מיתוג, אלופה בפיצוח ובניית קונספטים, מפיקה, יוצרת, מומחית באנשים, מנטורית קואצ'רית מאמנת קראו לזה איך שתרצו, העיקר שהגעתם ליעד.

מבטיחה להיות המצפן לדרך שלכם

youtube-u2140google-u2142linkedin-u2138facebook-u2136

© ורד שני בטש