היי, אני ורד שני בטש, ממקימי 'הבצפר' של חברות הפרסום, אותו ניהלתי במשך 11 שנים. מובילה את שוק הלימודים, ההרצאות וההכשרות באקדמיה, ליזמים, לעסקים ולארגונים, לפניכם מספר הרצאות נושא אותם אשמח להעביר לקהלים עם מוטיבציה לקבל ערך

"MAKE SENSEs" –  מיתוג אישי חושי

לייצר בידול אישי בעידן בני האדם

ב- 2018 -יש יותר אנשים שחיים על פני כדור הארץ  מאי פעם (7.5 מיליארד) כשכל אחד רוצה להיות טאלנט / מותג

מותג הוא אוסף האסוציאציות, אמונות, דעות ורצונות- שיוצרים זהות מובחנת למוצר.

בעידן בני האדם, קיים צורך להפוך מאנשים טקטיים לאנשים מרגשים, מובחנים, כדי לייצר העדפה, כדי לייצר בידול אישי.

כמו שליבת מותג משקפת רעיון מרכזי,

כך ליבת כל אדם מייצגת את תפיסת עולמו.

כדי להיות "טאלנט" יש לעשות שימוש בנקודות מגע חושיות שישקפו את

מי שהוא ביחס לאחרים.

ככל שמספר הזיכרונות החושיים גדול יותר כך הערך האישי שלו לסביבה אותה הוא מבקש ל"כבוש" יעלה.

אז אם אתם מותג? מה הקול שלכם? איפה הוא נישמע? איך אתם נראים?

איזו חוויה חושית אתם מייצרים בנוכחות שלכם?

הרצאה שתחדד את החושים פנימה והחוצה ל DNA מובחן משלכם

 " BEYOND SENSES " – מעבר לחושים

לראות מעבר למה שנראה לעין ולשמוע מעבר לנשמע

החושים הם קולטני המציאות אותה אנו חווים, מחקרים מראים שאנחנו יכולים להריח טריליון סוגי ריחות ושאנחנו רואים פחות מ 10 טריליון ממה שניתן לראות.

החושים הם סובייקטיביים ובכך הופכים בקלות להיות מעלימי "ראיות",

מה שמבלבל לנו את המוח, שבוחר בעצלנותו לדגום  רק מעט מחוויית המציאות.

רובינו מעוותים יום יום, דקה דקה את התפיסה החושית שלנו, אנחנו מעכלים את המציאות לפי איך שאנו בוחרים שתהיה מוצגת עבורנו.

ה"הצגה" מצמצמת את רוחב ה"פס" היצירתי ומונעת מאתנו לקיים מציאות מאפשרת.

הרצאה שתרחיב את הscope  החושי, להיות גרסה טובה של עצמנו.

"ללכת לאיבוד" –  "SERENDIPITY"

היום יותר מתמיד חשוב להיות האדם המוכן

אלפי תפוחים נפלו מהעצים במהלך השנים לפני שאחד נחת על הראש של ניוטון, לא מספיקה הטעות עצמה, אלא החכמה להבין את משמעותה.

מה נידרש  כדי לייצר תגלית "מזליסטית"  בחיים האישיים והעסקיים, מה מונע מאתנו מלראות הזדמנויות, ולנהל את הסיכויים ולא הסיכונים.

הרצאה מפגש שבו נגלה איך לחשוב אחרת, כדי למצוא דרך חדשה 

"סטראוטיפית" נשים בראי התקשורת והפרסום

 המדיה והקיבעון הסטראוטיפ הנשי

הצגת ותפיסת הג'נדר הנשי כפי שהוא בתקשורת, במדיה הפרסומית, אינטרסים כלכליים.? אינטרסים של המין שני?  את מי הם משרתים? מה התרומה שלנו הנשים? והאם אפשר גם אחרת?

מפגש מעורר מחשבה.

  "REASON TO BELIEVE" – הסיבות להאמין

ליזמים /עצמאים/ספקים

הסיבה היחידה לקנות ממך או לעשות שימוש במוצר שלך או לקחת חלק ברעיון שלך, הוא הערך שאתה מביא, התועלת שאתה מספק, היכולת שלך לענות על השאיפה שבלב של הלקוחות שלך.

מפגש עם שאלת השאלות, למה דווקא אתם? 

beyond senses הכוח בהתבוננות לראות מעבר למה שנראה לעין ולשמוע מעבר למה שנשמע בתדר הטבעי

בנוסף אני מדברת על פרסום, שיווק, יצירתיות, אסטרטגיה, העצמה ופתוח כישורי קריירה. יוצרת מכוונת ומאמנת אישית ועסקית בכלים מרחיבי תודעה באמצעות הרצאות, סדנאות ופלטפורמות מגוונות. בין החברות איתן עבדתי ועובדת: בנק לאומי, אסטרא זנקא, MSD, איילכס, פרטנר, מכללות לתקשורת ואחרים.

אשמח לבנות עבורכם השתלמות, להרצות ולהכשיר במגוון נושאים:

תכנון אסטרטגי, פרסום, מיתוג, חשיבה יצירתית, טקטיקות לפריצות דרך, חשיבה ואיתור תובנות צרכניות, זיהוי טרנדים, מיסוד טרנדים,  ניהול השיווק, סדנאות ניהול, בניית חזון ארגוני, שיווק, ניהול אנרגיות לניהול זמן, בניית אופק תפקיד, ניהול יחסים עם לקוחות, ניהול קונפליקטים, סדנאות בנושאי קריירה והעצמה.

3  אינדיקציות להרצאה טובה. 
1. לא מסתכלים בסלולואר 
2. לא יודעים מה השעה
3. לא מבקשים הפסקה

9:54 בבוקר זה בוקר טוב שקיבלתי ממנהלת אקדמית של אחת המכללות:

נעים מאוד, אני ורד שני בטש, מובילה את שוק הלימודים, ההרצאות וההכשרות באקדמיה, ליזמים, לעסקים ולארגונים מומחית לפרסום, שיווק, יצירתיות, אסטרטגיה, העצמה ופתוח כישורי קריירה. ממקימי 'הבצפר'  אותו ניהלתי 11 שנים.

יוצרת שיטת אימון חשיבה להגמשת התודעה בשם:  "beyond senses"

מבטיחה להיות המצפן לדרך שלכם

youtube-u2140 google-u2142 linkedin-u2138 facebook-u2136
 

© ורד שני בטש

נעים מאוד אני ורד שני  בטש מומחית בשיווק, פרסום מיתוג, אלופה בפיצוח ובניית קונספטים, מפיקה, יוצרת, מומחית באנשים, מנטורית קואצ'רית מאמנת קראו לזה איך שתרצו, העיקר שהגעתם ליעד.

מבטיחה להיות המצפן לדרך שלכם

youtube-u2140google-u2142linkedin-u2138facebook-u2136

© ורד שני בטש